2010. december 3., péntek

Szūlinapok*.*

most órán ülök és csak egy valaki jár az eszembe ö az én kis szerelmem*.* ma ha elengedik a szülei akk itt lesz velem vasárnapig*.* már nagyon hiányzik:( ö most dokinál van rem nincs semmi baja(: tegnap kivételével minden nap voltam baján nem birtam volna ki nélküle*.* olyan jó tudni h ennyire szeret engem és én is szeretem mindennéljobban *.* nemsokára itt vannak az ünnepek én vele szeretném tölteni*.* 21.-én Brigim szülinapja lesz 25.-én meg az enyém*.* nagykorú lesz a hülye fejem bár most lennék 16 éves nagyon gyorsan telnek az évek. Béjbim divat tervezönek tanul baján neki ez az első éve jó lenne ha át tudnék iratkozni oda de sajnos már nem lehet:( akk minden nap láthatnám*.* majd még írok csak szar a gépem:S

Mindennél jobban szeretleeek Brigiii*.*<3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése