2010. december 6., hétfő

Életem legcsodálatosabb hétvégéje*-*

Hétvégém volt életem eddigi legcsodálatosabb hétvégéje*-*
3napot Brigivel lehettem annyira jó volt vele lenni
olyan csodálatos érzés szerelmesnek lenniiiii*-*

Pénteken: kitaláltuk Brigivel h azt mondja az annyának h elmegy a bnőjéhez
de közbe meg ide fog jönni, el is engegedték én akkorra már bent
voltam kalocsán és vártam a bajai buszt mert ugye ott talizunk
beértem bajára, 10-15 percre rá már ott is volt az én Szerelmem gyors oda
rohantam hozzá megöleltem annyira hiányzott most is rettenetesen hiányzik :'(
a 20:20-as busszal jöttünk be kalocsára Brigi már Fajsznál elaludt az ölembe*-*
annyira édesen szunyókált én közbe simiztem, puszilgattam^^
beértünk kalocsára felhívtam Rékát h talizzunk a korona Pizzériánál találkoztunk
bevertünk egy kis pizzát és már indulhattunk is haza kedves volt Réka h arra a kis időre is ki jött hozzánk ^^ mikor haza fele leszáltunk a Fucktői buszról nagyoooon hideg volt megfagytunk Brigivel, amikor hazaértünk anyu nem volt itthon :D:P
gyors rádiátor mellé csapódtunk és melegedtünk :DDD az est többi részét nem írom le :DD

Szombat: Reggel haza jött anya addig
ra én már csináltam magunknak kaját(Zacsis levest:DD) Du. Nagy nehezen sikerült elindulni nővéremékhez :DD Lilike nagyon elvolt Brigivel úgy örültem neki ugyan úgy játszott vele mint velem szokott:DD
aztán Dávid segítségével kicsit beoffolódtunk el flesselgettünk egy labdával meg azzal h hullámzott a kezem xDD haza fele út egy kicsiit para volt Briginek mert a temető mellett jöttünk el :SS Durva fless volt de próbáltam megnyugtatni :DD
haza értünk és 10 körül neki áltunk krumplit sütni együtt olyan jó volt egy percre se engedtem el olyan jó érzés volt tudni h velem van és h Szeretjük egymást*.* utána lefeküdtünk aludni :DD:$

Vasárnap: 7 órakkor keltünk fel még kicsit az ágyba maradtunk aztán anyu csinált nekünk reggelit *.* én meg csináltam kakaót*.*Nagyon nehezen elkészültünk és én még kitaláltam h fürödni akarok XDDD 11 körül elkellett induljunk Kisszállásra kocsiba nagyon jól elvoltunk picimmel rengeteget nevettünk, velünk mindig történik vmi vicces dolog :DDD oda értünk focipályánál kikellett száljon olyan nehéz volt elbúcsúzni tőle ilyen csodás hévége után:'((( Nagyon hiányziik:'(
haza fele kocsiba lemerült a telefonom paráztam h mi van kicsimmel de olyan rosszul voltam h elaludtam kalocsán a tesconál keltem felXD haza érve bekapcsoltam a gépet és Féjszen egy üzenet várt Brigi öcssétől (h mi ált benne az ránk tartozik) Nagyon sokat sírtam h mi lesz vele már nem bírtam tovább áthívtam nővéremet h segítsen nekem, megvígasztalt mondta h nem lesz semmi probléma nagyon kedves volt velem:D <3>
t az akit én mindennél jobban szeretek de rájöttem h otthon van, könnybe lábadt a szemem:'( Nagyon szereteem *-*<3 <3 <3

Hétfő: úgy keltem fel 6:30kor h nem birok felülni annyira fáj a tüdőm=/ meg hőemelkedésem is volt:S mondta anyu h akkor ne mennyek ma suliba aludjak nyugodtan, mikor felkeltem az volt az első h felhívtam Brigit nagyon jó volt hallani édes hangját*.* <3<3<3<3 Du. elmentem dokihoz rengetegen voltak én ott ültem zenét halgattam egyszer csak betoppan anyu meg Domi:| hugomnak folyt a vér a szeme melleti résznél, hát szegénykém annyira várta a mikulást az oviba h elkezdett ugrálni elesett és beverte a fejét az asztal sarkába Doki kiírt engem csütörtökig Domit meg elküldte sebészetre :SS miután kész lettek elmentünk vásárolni vettünk egy Bongót nekem*.* :DDDDDDDDD annyira kurvaa jóóóóóóó csodálatos hangja vaaan*.* :DDDD este Beöltöztem mikulásnak és úgy mentem el Lilikéhez szegénykém nagyon félt:S bujt az annyához meg Márkóhoz :D miután átöltöztem Zenéltünk Zitával meg Márkóval ő is eldobta az agyát h milyen fain Bongóm van majd teszek fel róla képet :DD siettem haza felhívtam kincsemet segítettem neki csizma ügyekben :DD miután letettük a telefont én beültem gép elé elolvastam a Blogját és elkezdtem írni az enyémet :DD

Mindennél jobban szeretleek Brigiim *-*<3<3<3
Már megőrülök annyira hiányzol:'( :'( :'( :'( <3>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése