2010. augusztus 2., hétfő

Halál

Tegnap este elgondolkodtatott ez a dolog mi is lehet mi csak elmélkedni tudunk rajta. Az egyszerű emberek szerint 2 választásod van menny v pokol. szerintem nincs választás mert nincs ki megválasza hova kerüljünk mert istent úgy kreálta valaki kukorica fosztásközben egyszóval se menny se isten nem létezik!! Csak azért találták ki h lehessen valakiben reménykedni -.-
és szerintem a test amiben élünk nem az a fontos egyszer úgy is leáll és a föld alatt lebomlik úgy gondolom h a testünk a lelkünk váza és mikor eljön a halál pillanata lelkünk kiszabadul és megkezdődik valódi életed 1. napja!! Addig amíg nem jön el ez a nap elkell viselni az élettel járó szenvedések! Lehet h most hülyének nézel de ott tartok h kurvára leszarok minden :) nem baj ha nem értesz velem egyet azt is leszarom:)

"Én asszem inkább megdugok egy zsiráfot ti meg váltsátok meg helyettem a világot!"

4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy a végét így fejezted be, mert, ha egy kicsit több ideig próbálkozol ezzel az irománnyal egészen szép lett volna. Így is voltak benne szép gondoltatok egyébként. A testünkre én is csak így gondolok, bár a halál utáni életben nem igazán hiszek. Az viszont érdekel,hogy ha nem hiszel a keresztény Istenben, mennyben, pokolban és a többiben akkor szerinted, ha mégis csak halálunk után kezdődika valódi életünk hova kerül a lelkünk?
    Egyébként a keresztények is úgy gondolják (legalábbis az agymosottabbik fele) hogy a földi lét csak illúzió és majd Isten eldönteni mi lesz a sorsunk a valódi életben... az előző kérdésre a válaszod meg tényleg érdekelne, mert ez így érdekes felfogás. ^^

    VálaszTörlés
  2. Én úgy gondolom h a lelkünk szabad arra megy amerre csak akar azt már nem mi fogjuk irányítani mert a testet az agy irányítja, de a lelked nem tudod irányítani^^

    VálaszTörlés
  3. Akkor az elméleted szerint csomó kis lélek kering köröttünk jelenleg is :D

    VálaszTörlés