2010. augusztus 1., vasárnap

Boldog szülinapot Dögi :D

Jelentem még élek csak rohadtul nem volt kedvem írni !
tegnap egyik kedves barátom születésnapját ünnepeltük
ott volt bátyám is együtt doboltunk fasza volt eddig csak jó
kritikát kaptunk:D
vmikor elkezdek csinálni én is egy dobot meg van hozzá minden
elég unalmas de én szeretek alkotni. már ki is találtam h milyen minták
legyenek rajta kész lesz dobok fel képet.
Még mindig nyári gyakszin rohadok már tele van a tököm de jövőhéten végzek
Pénteken meg megyek Roxyval vásárolni a mi titkos helyünkre annyi jó cuccot lehet taláni*-*
Utálok vásárolni de oda szeretek menni kevés pénzből is lehet jó cuccot kapni :D
Meghát Roxyval mindenhova szivesen meek:D
Unokatesók vagyunk de számomra olyan mint ha testvérek lennénk és egyben legjobb barátom is *-* <3
majd még írok többet is ha lesz kedvem:D

2 megjegyzés:

  1. De aranyoos vagy *___* tudod, hogy ez kölcsönös ^^
    aztán meg várom, hogy elvigyél arra a helyre, egyetlen jó nyári programom ez lesz XD <3

    VálaszTörlés
  2. én is már várom kb ott kiélem magam XD
    benyomjuk a headsetet és pogozunk ott egyet XD

    VálaszTörlés