2010. június 10., csütörtök

Utolsó hét...

Eléggé elhanyagoltam ezt az oldalt sajnálom.
utolsó hét az iskolából ma nem voltam nem kellet be menni.
De viszont július 5.-től agusztus 6-ig nyári gyakorlatom lesz.
Hát bizony eléggé felbasz ez a tény h a legnagyobb melegbe gyaksziznom kell.
Holnap az utólsó nap be meek és alszok egész nap. Nincs kedvem az osztálytárasaim pofáját bámulni.
Gyülölöm őket jó van egy két személy akivel kijövök szám szerint 4
Nyár legkellemesebb része h nem fogom őket látni egy darabig:D
hétvégén falunap jön barátnőm is , már nagyon várom :D
eddig úgy teltek falunapok h kiemntem berugtam és haza jöttem hát most nem akarok szétcsúszni.
Nem szeretném ha úgy látna bnőm h kész vagyok:D
Roxy Christ mutatott egy zenét ami a kedvenc zeném lett a PsyclonNine parasitic annyira jó zene amikor meg hallom ki ráz a hideg :D. Ma 3 körül Roxy keltett h bent vok e városba én alig értettem h mit mond olyan kómás voltam. Ha megjött volna fizetésem akkor be mentem volna de már 2 napja csúszik és ha nem jön nem lessz hétvégén pénzem :@
ki kéne mozdulni otthonról de olyan meleg van én nem meek sehova !


2 megjegyzés:

  1. Jól lepattintottál :D
    de nem kellett volna pénz, hogy begyere :||| csak gondoltam beszélgetünk vagy valami.
    Jó lett volna =( és bocs, h felkeltettelek. :D

    VálaszTörlés
  2. majd elmeek de lusta vok olyan sokat kell gyalogoni hozzátok XD
    És nem baj h felkeltettél
    :D

    VálaszTörlés