2010. május 26., szerda

Tolerancia Földje...

Gyakorlat után buszmegállóban vártuk haverokkal a buszt elhülyültünk tök jó kedvem volt jött a busz mindenkit föl engedtek csak engem nem és meg kérdeztem mi a faszért nem szálhatok fel a válasz az volt h "mert munkásruhában vagyok" mindegyik haverom abba volt mert kötelező... meg kérdeztem h a többiek miért szálhatak fel erre becsukja az ajtót és elindul kecsesen felemeltem a kezem és a középső ujjamat mutogattam és párszor emlegettem az anyukáját az a köcsög nagyon felbaszott várhattam másfél órát a következő buszra... Gyülölöm az emberek mert ilyenek, vannak normálisak akik télleg olyannak fogadnak el amilyen vagyok akármit is csinálok magammal v bármi más ezek az emberek a baráti körömbe tartoznak ...

2 megjegyzés:

  1. Na, szép... Meg sem lepődöm..hányszor megesett már velem is. Istenem, de kinyirnám az összes vadbarmot :@

    VálaszTörlés
  2. ja velem is már egypárszor feltudnak baszni nagyon, kurva annyukat!!!...:@

    VálaszTörlés